Ahad, 2 Januari 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Assalamualaikum... selamat sore semua..

Syukur Alhamdulillah.. tahun 2010 telah menutup tirainya.. dan 2011 membuka lembaran baru. Tahun 2010 banyak meninggalkan kenangan suka duka perjalanan hidup aku sekeluarga di Sabah. Lima tahun aku berkelanan di bumi Sabah sehinggakan anak sulung aku pun dah macam orang Sabah. Dan tahun 2011 membawa 'cerita' baru perjalanan hidup aku di Tanah Semenjung Malaysia, Kedah tanah tumpah darahku.

Banyak perancangan yang aku atur dalam tahun 2011 ini. Mudah-mudahan segala perancangan akan terlaksana dengan jayanya. Dan aku yakin 2011 akan memberi satu 'peluang' baru dalam dunia MTB yang sudah lama aku tinggalkan.. Apa-apa pun Selamat Tahun Baru 2011 kepada semua..


Kenagan Di Simpang Mengayau Sabah

Anak perempuan. Adlyn Nur Qisya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan