Rabu, 16 Februari 2011

Kayuhan Bukit Nyamuk Aman Jaya

Kayuhan Bukit Nyamuk
Aman Jaya Sungai Petani
Berkumpul : Parking kereta Carnival Cinta Sayang SP
Tarikh  :  12.02.2011


Salam semua.. Sekian lama aku tak sempat 'memblog'.. sibuk dengan kerja dan kerja.. hari ni Alhamdulillah masah terluang 40 minit aku simpulkan catatan minggu sudah.

Kayuhan di Bukit Nyamuk boleh dikatakan setiap minggu ada saja riders yang terlibat.. aku baru tiga kali ja join. Tapi kali ni ramai juga hinggakan ada riders dari Seberang Perai pun datang.. Lagi ramai lagi bagus.. enjoy... Kayuhan kali ni penuh suka duka.. ada pertemua rakan FB yang hanya kenal sekian lama di FB.. ada cerita riders tersasar laluan sehingakan perlu dijemput otai trek.. dan sebagainya.. tapi semua ni cukup seronok.. Kalau ada mana-mana riders luar yang nak join boleh ikut FB kumpulan Roadie & Moutie... kita layan gambar... semua gambar ni sumbangan dari En Mazlan Mat Zain (terima kasih bebanyak)..


Asnizam Kong dan Pak Mail.. orang kuat di Aman Jaya. Persediaan sebelum bertolak

Rakan-rakan Moutie hari tu.. kena warm dulu bah tu..

Pertemuan di Bukit Nyamuk : rakan FB En. Ramly SP & En Mazlan

Tunggu... ada kawan2 tertinggal ni..

Sebelum naik kena pam dulu..he.. pancit ye bang..

Peserta tunggal wanita ; isteri en Megat.. (datang bertiga bersama anak lelaki)

Nasib baik ada Pak Mail, kalau tak kena patah balik ler aku (sesat ari tu..) TQ Pak...

En Ramli Sp...mmg cukup bertenaga.. aku pun kalah nie..

Zam Penjara..



Puncak Bukit Nyamuk.. menunggu kawan2 kat belakang.. tunggu aku la tu..

En Mazlan : ni semua gambar dari sumbangan beliau la.. TQ  bebanyak..

Sabtu ni 19.02.2011.. jam 7.30 pagi sapa-sapa yang berkenan nak test bukit nyamuk, bukit apollo dan bukit ayam, serta bukit2 berdekatan boleh mai.. jumpa di parking Carnival Cinta Sayang Sungai Petani.. Ayuh kita berkayuh... (Aku kerja hari tu.. sori kengkawan...)
Jumpa lagi.. salah silap, terlebih makan minum.. minta halal lah ya... caukin....

3 ulasan:

  1. x ada hal lan cedok la apa nak cedok... minggu ni nak pi lagi ni(19/2)...

    BalasPadam
  2. tu la.. keja pulak. lepas ni bawa kamera sendiri..he.he. enjoy kayuh .

    BalasPadam
  3. Jom sertai Jasin S2H Jamboree 2011
    http://jasins2hjamboree2011.blogspot.com/

    BalasPadam